תרגום תעודת פטירה לאנגלית

תרגום נוטריוני של תעודת פטירה באנגלית – משרד דה בסט נוטרי מפיק אישור נוטריון לנכונות תרגום תעודת פטירה לאנגלית.

מה זה תעודת פטירה?

מדובר על אישור משרד פנים לפטירת אדם. האישור הזה הוא טופס יסוד בכל נושא שקשור לפטירת אדם. הוא נדרש כמובן ב​​הגשת בקשת צו קיום צוואה או צו ירושה. כאשר אדם נפטר במדינה זרה והיו לו נכסים בארץ, יורשיו נדרשים זקוק לתרגום תעודת פטירה מאנגלית לעברית, כדי שיוכלו לקבל צו קיום צוואה או צו ירושה בישראל. שכן רק כך יוכלו לממש את נכסי הירושה בישראל. במקרה של אדם שנפטר בישראל והיו לו מקרקעין או נכסים אחרים במדינה זרה, נדרשים היורשים להמציא תעודת פטירה באנגלית על מנת לאפשר מימוש הנכסים בחו"ל.

מהו אישור תרגום נוטריוני לאנגלית?

אישור תרגום נוטריוני מאשר את נכונות התרגום של מסמך לעבירת או אנגלית. לרוב נדרש תרגום תעודות פטירה לאנגלית כאשר למנוח אשר נפטר בישראל היו נכסים בחו"ל, ואי אפשר לממש ולהעביר אותם ליורשים בלי הוכחת פטירה. כך גם נדרש תרגום תעודת הפטירה לעברית על מנת לקבל צו ירושה ומימוש בישראל של נכסי מי שנפטר בחו"ל.

מי מבצע תרגום תעודת פטירה לאנגלית?

תרגום תעודת פטירה באנגלית נעשה באמצעות חברת שירותי תרגום או נוטריון הבקיאים בעברית ובאנגלית. אחרי התירגום צריך להוסיף אישור נוטריון לתרגום. אישור נוטריוני לנכונות לתרגום מתבצע על ידי נוטריון באנגלית הבקיא בעברית ובאנגלית.

תרגום תעודת פטירה – אפוסטיל

תרגום נוטריוני של תעודה הוא מסמך רשמי בישראל. אולם על מנת שהתעודה הנוטריונית הרשמית תהיה תקפה גם במדינות אחרות, יש לצרף אליה תעודת חותמת אישור אפוסטיל. אפוסטיל הוא מסמך שנעשה לפי מנת האג לאישור מסמכי חוץ. משמעותו הוא אישור של מדינת ישראל לרשמיות של המסמך. תעודת אפוסטיל על פטירה תבהיר למי שאליו מופנה המסמך כי מדובר במסמך רשמי. חתימת אפוסטיל ניתנת ע"י פקיד אפוסטיל בבתי המשפט.

מחיר תרגום נוטריון לתעודת פטירה

תעריף הנוטריון נקבעים על ידי משרד המשפטים והוא אחיד וקבוע לכל הנוטריונים בישראל. למידע מלא על מחיר נוטריון ראו – שכר טרחת נוטריון.

בשנת 2022, עלות תעודת תרגום נוטריון הוא קבוע המבוסס על מספר המילים שיש בתרגום. עד מאה המילים הראשונות בתרגום המחיר 213 ש"ח בתוספת מע"מ. לכל מאה מילים נוספות או חלקן, עד אלף מילים המחיר הוא 169 ש"ח בתוספת מע"מ. עבור למעלה מאלף מילים יש חיוב נוסף.

בתעודת הפטירה בישראל יש בדרך כלל בין מאה למאתיים מילים. לפיכך, שכר טרחת נוטריון הוא לרוב 447 ש"ח כולל מע"מ.

במידה ויש צורך במספר עותקים, עלות כל עותק נוסף – 78 ש"ח כולל מע"מ.

משרד נוטריון דה בסט נוטרי מספק אישורים נוטריוניים במקצועיות ובמהירות. תרגום נוטריוני של תעודת פטירה נערך לרוב תוך יום עסקים. בפנייה למשרד תשלחו עותק מהתעודה על מנת לדעת את המחיר. לאחר מכן המשרד יתרגם את האישור ויוציא אישור נוטריוני על נכונות התרגום.

צור קשר
על הכותב

משרד "דה בסט נוטרי" חרת על דגלו שירות מהיר,  נוח ואמינות בלתי מתפשרת.

תלחצו על "צור קשר" וגם אתם תיהנו מחוויית שירות שלא הכרתם.

באותו נושא