תרגום תעודת בגרות

פנו למשרדנו כדי לקבל שרות מהיר ומקצועי של תרגום תעודת בגרות לאנגלית matriculation certificate / High school diploma.

תעודת בגרות וגיליון ציונים

לאחר סיום לימודי התיכון, או באמצעות השלמה אקסטרנית, מי שעמד בהצלחה בדרישות משרד החינוך של ישראל, יכול לקבל תעודת בגרות וגיליון ציונים. התעודה מלמדת על רמת ההשכלה התיכונית של המחזיק בה, והיא נדרשת כדי להתקבל ללימודי תואר ראשון בישראל או לימודים אקדמאים בחו"ל.

תרגום תעודת בגרות וגיליון ציונים באנגלית

על מנת להתקבל ללימודים בחו"ל, למשל לימודי רפואה, אדריכלות, ומגמות נוספות, יש להציג אישורים ותעודות שונות באנגלית בתוספת אישור נוטריוני לנכונות התרגום.

אחד המסמכים העיקריים הוא תעודת בגרות וגיליון ציונים באנגלית, כדי להוכיח סיום לימודי תיכון ואת רמת ההשכלה בסיום הלימודים.

אישור אפוסטיל

כדי להוכיח נכונות תרגום יש להציג חתימת נוטריון לאישור נוטריוני של התרגום. אולם בכך אין די, שכן גופים רשמיים בחו"ל אינם יכולים לדעת האם החותם הוא נוטריון מוסמך ומאושר. לכן יש אמנת האג בינלאומית המכונה אמנת אפוסטיל באמצעותה ניתן לאשר כי מסמכים נוטריונים נחתמו על ידי נוטריון מוסמך ומאושר על ידי משרד המשפטים במדינת ישראל.

מחיר תרגום נוטריוני לתעודת בגרות

תעריף מחירון נוטריון קבוע על ידי משרד המשפטים אשר מתעדכן מדי שנה ולא ניתן לסטות ממנו מעלה או מטה.

מחיר אישור תרגום נוטריוני לתעודת בגרות נקבע בהתאם למספר המילים שיש בתרגום. עד מאה מילים ראשונות בתרגום המחיר הוא 211 ₪ + מע"מ. לכל מאה מילים נוספות או חלקן עד אלף המחיר הוא 167 ₪ + מע"מ.

משרדנו מעניק שירות מיוחד של תרגום ללא עלות – 0 ₪, למי שמזמין אישור תרגום נוטריוני. לכן כדי לקבל את התעודה באנגלית רצוי לא לשלם למתרגם וארח כך לנוטריון, אלא לפנות ישר למשרדנו ולשלם רק על אישור התרגום. משרדנו דואג להמצאת המסמכים בנוחות ובמהירות.

משרד הנוטריון "דה בסט נוטרי" מפיק אישורים נוטריונים נוספים, וביניהם אישור ייפוי כוח נוטריוני, אישור חיים, אישור והפקדת צוואה, אישור הסכם ממון לפני הנישואין ועוד. לקבלת שירות פנו בטופס וצרפו את המסמך המבוקש.

צור קשר
על הכותב

משרד "דה בסט נוטרי" חרת על דגלו שירות מהיר,  נוח ואמינות בלתי מתפשרת.

תלחצו על "צור קשר" וגם אתם תיהנו מחוויית שירות שלא הכרתם.

באותו נושא