תרגום תמצית רישום לאנגלית

תרגם את תמצית התרגום לאנגלית – משרד הנוטריון הנוטריון הטוב ביותר מתרגם את סיכום הרישום לאנגלית ומכין תרגום נוטריוני של תמצית הרישום של משרד הפנים לאנגלית – תמצית רישום.

מהי מהות הרישום במשרד הפנים?

תמצית מרשם האזרחים (משרד הפנים) היא אישור שניתן לאזרח ישראלי או תושב ישראל המסכמת את נתוני המרשם הכלולים במרשם האוכלוסין. התקציר כולל, בין היתר, את שמך הפרטי ושם משפחתך, שם פרטי של ההורים, מין, לאום, מצב אישי, ארץ ומקום לידה, תאריך לידה, כתובת נוכחית, תאריך כניסה לישראל ועוד. האישור ניתן על ידי לשכת האוכלוסין וההגירה במשרד הפנים.

ניתן גם לבקש סיכום רשימה מורחב עם פרטים נוספים לתרגום, כגון שינוי שם. כמו כן, הסיכום המורחב כולל את הנתונים הבאים מתשובות קודמות, שמות קודמים, היסטוריית מצב אישי, פרטי בני משפחה, דת, כתובת למשלוח דואר וכתובת התכתבות נוספת לקטין.

מתי אתה צריך את תמצית הרישום שלך באנגלית?

נדרש תרגום נוטריוני של תקציר הרישום (סטנדרטי או מורחב) לאנגלית כדי לקבוע את נתוני המבקש. למשל, בנסיעות לחו"ל, בקשת אזרחות זרה, בקשת דרכון פורטוגלי, עבודה בחו"ל, מתחתנת בחו"ל וכו'.

כיצד מתבצע תרגום מוסמך?

סיכום הרישום מתורגם על ידי חברת תרגום או נוטריון השולט באנגלית ובעברית.

תרגום נוטריוני של סיכום המידע שמסר משרד האוכלוסין הוכן על ידי נוטריון דו לשוני באנגלית ובעברית.

חתימת אפוסטיל תמצית רישום באנגלית

תרגום מוסמך הוא "מסמך רשמי" המוכר בישראל. על מנת שהמסמך יהיה תקף גם בחו"ל יש צורך באישור אפוסטיל. אפוסטיל הוא אישור ממדינת ישראל כי המסמך מקורי וכי הוא מוכר בישראל.

אישור אפוסטיל מתקבל בבתי המשפט באפוסטיל.

מחיר התרגום הנוטריוני

המחיר הנוטריון נקבע על ידי משרד המשפטים ומתוקנן לכל הנוטריונים בישראל. פירוט מלא של תעריף שכר הטרחה נוטריון ניתן למצוא ב-מחירון הנוטריון.

עלות תרגום התיעוד נקבעת לפי מספר המילים בתרגום כדלקמן. עד 100 המילים הראשונות בתרגום – 213 ש"ח לא כולל מע"מ, כל 100 מילים נוספות או חלק מהן, עד 1000 מילים – 169 ש"ח לא כולל מע"מ. עבור יותר מ-1000 מילים אתה משלם סכום נוסף.

סיכום ההרשמה באנגלית (עמוד אחד) הוא בדרך כלל בסביבות 200 מילים, כך שהמחיר הוא לרוב 447 שקלים כולל. מס ערך מוסף. עם זאת, יש לבחון כל מסמך בנפרד, ייתכנו שינויים במספר המילים שישפיעו על מחיר התרגום.

במקרה של צורך במספר עותקים, ישולמו 78 ש"ח כולל מס ערך מוסף עבור כל עותק נוסף של העותק הראשון.

(המחירים עדכניים לשנת 2022).

משרד עורכי הדין והנוטריון מעניק לכל האישורים הנוטריונים במקצועיות, במהירות ובשירות מעולה, ולרוב ביום הפניה מגישים הצהרה נוטריונית על גבי תעודת סיכום רישום.

פנו אלינו לתרגום נוטריוני מקצועי ומהיר של תקציר הרישום שלכם.

צור קשר
על הכותב

משרד "דה בסט נוטרי" חרת על דגלו שירות מהיר,  נוח ואמינות בלתי מתפשרת.

תלחצו על "צור קשר" וגם אתם תיהנו מחוויית שירות שלא הכרתם.

באותו נושא