תרגום חשבונות שירות לאנגלית

פעמים רבות אתם נדרשים להציג תרגום חשבונות שירות (utility bills) לאנגלית. חשבונות יכולים להיות חשבון טלפון, חשמל, גז, ארנונה, מיסים, אינטרנט סלולרי ועוד. התרגום נחוץ למשל כשצריך להוכיח כתובת מגורים לבנק בחו"ל או לפתוח חשבון באמזון.

מהו חשבון שירות – utility bills?

אלו הם חשבונות שונים שאתה מקבל עבור הבית או העסק שלך. זה יכול להיות חשבון ארנונה, חשבון מים, חשבון טלפון או אינטרנט, חשבון חשמל וכדומה. מדובר במסמכים של גורמים ידועים ומוכרים המוכיחים כי קיים אדם מסוים וכי הוא חי או עבד במקום מסוים.

מהו תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני הוא אישור נוטריוני שתרגום המסמך לאנגלית זהה לחלוטין ותואם למקור בעברית. לצורך כך יש לתרגם את כל הפרטים במקור. על הנוטריון להיות בקיא היטב בשפה העברית והאנגלית.

נוטריון הינו עורך דין בעל ניסיון של למעלה מ-10 שנים, ללא הרשעות פליליות או אתיות, שעבר הכשרה מיוחדת ועבר ועדה של משרד המשפטים. לאחר תהליך זה הוא מקבל אישור לשמש כנוטריון, שיוכל לאשר ולאמת מסמכים שונים. למשל, הוא יכול לאשר צוואה בפני רשות, ממש כמו שופט.

בארצנו, במסגרת סמכויות הנוטריון, החוק נותן לו סמכות לתרגם בעצמו או לאשר תרגום מסמך משפה לשפה. תעודת התרגום היא למעשה מסמך רשמי חתום על ידי הנוטריון אשר מאשר ומאשר בפני מבקש התרגום כי התרגום אכן תואם את המסמך המקורי ונאמן לו.

תרגום חשבונות באנגלית

כאמור, גופים רשמיים בחו"ל דורשים פעמים רבות תרגום של חשבון מים, טלפון, סלולר, אינטרנט, חשמל, גז או ארנונה. לשם כך יש לבצע תרגום של המסמך. לאחר מכן פנה לנוטריון שיאשר את התרגום שלו.

משרדנו מעניק שירות מיוחד המייתר את הצורך בהכפלת 2 ההליכים. אתה מגיש את החשבון ומקבל אותו מתורגם ומאושר. בנוסף, תשלמו רק עבור האישור בהתאם לתעריף משרד המשפטים, ולא עבור התרגום.

מחיר תרגום נוטריוני של חשבון שירות לאנגלית

עלות אגרת נוטריון עבור אישור זה נקבעת על ידי משרד המשפטים לפי מספר המילים במסמך המתורגם, ואינה ניתנת לסטייה למעלה או למטה. יש להוסיף מע"מ למחירים כחוק.

תרגום נוטריוני של חשבון חשמל

כאשר מנהלים עסקים עם גופים בחו"ל, במיוחד כשאלו גופים רשמיים או אפילו בנקים או חברות כמו אמזון, אותם גופים יידרשו מהישראלים להוכיח שהם ישות עצמאית, שיש להם כתובת בישראל וכו'.

כיצד להוכיח כתובת מגורים תרגום חשבונות?

ישנן דרכים שונות להוכיח שמקום המגורים שלך הוא המקום אותו ציינת. לדוגמא הצגת תעודת זהות, תמצית רישום במשרד הפנים, חוזה שכירות.

דרך נפוצה נוספת היא תרגום של חשבונות שירות (utility bills) שונים, כמו חשבון גז, חשבון חשמל, חשבון טלפון קווי או סלולרי, חשבון כבלים או לוין, חשבון מים וכדומה. הצגת חשבונות שירות כהוכחה למגורים בפועל בכתובת מסוימת יעילה יותר למשל מחשבון תשלום ארנונה עבור דירה בבעלות אותו אדם שכן תשלום הארנונה יידרש גם אם האדם אינו גר בדירה, אך לפי חשבון החשמל רואים את המגורים בפועל.

תרגום חשבון: חשמל, מים, גז, טלפון

הצגת חשבון חשמל לבד אינה מספיקה, שכן את הוכחה יש להציג, זה נחמד, אבל כאשר מי שמוצג לו החשבון אינו דובר עברית, הוא לא יכול להבין את מה שכתוב כמו שמדובר בחשבון שרות, על שם מי הוצא החשבון ומה הכתובת שלו. גם תרגום רגיל אינו מספיק, מאחר שיתכן שהתרגום אינו נכון. רק תרגום נוטריוני מאשר שאכן זהו תרגום מדויק ומתאים למקור.

מתי צריך תרגום נוטריוני של חשבונות לאנגלית?

ישנם כמה מצבים נפוצים שבהם יידרש תרגום נוטריוני של חשבונות אלה. לרוב הצורך יתעורר במצב של מעבר ממדינה למדינה לצורכי עלייה, הגירה, פרנסה או לימודים, לצורך פתיחת חשבון בנק בחו"ל, או פתיחת חשבון מסחר באיביי או באמזון.

מהו אישור אפוסטיל?

במקרים מסוימים ייתכן שתידרש להציג אישור אפוסטיל ובחלק מהמקרים לא יהיה צורך בכך. הדרישה להצגת תעודת אפוסטיל משתנה ותלויה במי שמבקש את תרגום החשבון. אנו ממליצים לבדוק זאת איתו מבעוד מועד.

כיצד מתבצע התרגום?

לאחר עיון בחשבונות שהעברת אלינו, הנוטריון יוציא אישור תרגום נוטריוני של החשבון אשר יכלול את האישור הנוטריוני, החשבון המקורי ותרגומו.

מהי עלות תרגום חשבונות לאנגלית?

שכר טרחת הנוטריון קבוע בחוק והנוטריון גובה את שכר טרחתו בחוק בלבד. הנוטריון אינו רשאי לגבות יותר או פחות מהשכר הקבוע בחוק, אך יש לציין כי גובה האגרה מתעדכן משנה לשנה על ידי משרד המשפטים וצמוד למדד.

ואלה העלויות נכון לשנת 2022 –

• תרגום מסמך עד מאה המילים הראשונות – 209 ש"ח + מע"מ.
• על כל מאה או יותר מילים נוספות ועד אלף מילים – 165 ש"ח + מע"מ.
• על כל מאה מילים או יותר, למעלה מאלף מילים
הראשון – 80 ש"ח + מע"מ.
• אם ניתן יותר מתעודה אחת על אותו תרגום, אז על כל תעודה נוספת מעבר לתעודה הראשונה – 66 ש"ח + מע"מ.

עלות תרגום חשבונות לאנגלית משתנה מאוד ותלויה בכמות המילים המופיעות בחשבון.
למשרדנו ניסיון רב ועשיר בתרגום כל סוגי החשבונות ואנו נשמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם.

צור קשר
על הכותב

משרד "דה בסט נוטרי" חרת על דגלו שירות מהיר,  נוח ואמינות בלתי מתפשרת.

תלחצו על "צור קשר" וגם אתם תיהנו מחוויית שירות שלא הכרתם.

באותו נושא