נוטריון תרגום מסמכים לאנגלית

תרגום נוטריון של מסמכים לאנגלית באינטרנט אונליין. משרד "דה בסט נוטרי" מעניק שירותי נוטריון לתרגום מסמכים מעברית לאנגלית, וכן כל שירות כל אישורי נוטריון לפי חוק ותקנות הנוטריונים. "דה בסט נוטרי" מטפל גם באישור אפוסטיל על תרגום מסמכים לאנגלית.

במשרדנו התרגום נעשה באופן ידני ע"י מומחה ולא באמצעות תרגום חינם ע"י תוכנה. בדיקת התרגום ואישורו נעשית ע"י הנוטריון באופן פרטני ומדוקדק.

השירות ניתן באזור תל אביב, רמת גן, גבעתיים, פתח תקוה והמרכז וכן בכל הארץ. ישנה אפשרות שליחת האישורים במייל, דואר או ע"י שליח. משרדנו מקפיד על שירות אמין ומקצועי.

מה זה תרגום נוטריוני של מסמכים לאנגלית?

מוסדות רשמיים שונים כמו משרד הפנים, משרד רישום מקרקעין, בנקים, אוניברסיטאות ועוד, מבקשים אישור נוטריוני על נכונות תרגום מסמכים מעברית לאנגלית או מאנגלית לעברית. המסמך מאשר כי התירגום זהה ומתאים למקור בשפה השנייה.

חשוב כי התירגום יתבצע בידי מומחה משפטי מקצועי כמו עורך דין נוטריון, מאחר שבמסמכים כאלו כל שינוי במילה יכולה לשנות את המשמעות של כל המסמך. על מנת שיהיה למסמך תוקף משפטי מחייב יש לתרגם את המסמך במלואו.

רק נוטריון שהוא עורך דין אשר עבר הסמכה מיוחדת של משרד המשפטים יכול להפיק אישורים אלו.

מחיר תרגום מסמכים

מחיר נוטריון לתרגום מסמכים לאנגלית או לכל שפה אחרת מעוגן בתקנות הנוטריונים ומפוקח ע"י משפרד המשפטים. לא ניתן לחרוג מהמחירון לא כלפי מעלה ולא כלפי מטה.

מחיר אישור תרגום נוטריוני הוא לפי מספר המילים שיש בתרגום כדלהלן:

  • עד 100 מילים ראשונות – 211 ₪ + מע"מ = 247 ₪.
  • כל 100 מילים נוספות או חלקן – 167 ₪ + מע"מ = 195.4 ₪.
  • כל 100 מילים נוספות או חלקן מעל 1,000 שמילים – 80 ₪ + מע"מ = 93.6 ₪.

עלות תעריף אישורים נוטריונים קבועה ע"י משרד המשפטים, כמו אגרת שירותים משפטיים ציבוריים אחרים. הנוטריון אינו מורשה לגבות יותר או פחות מהמחיר שנקבע.

שירות נוטריוני מהיר מקצועי ואיכותי

משרד "דה בסט נוטרי" עורך את המסמכים הנוטריונים במהירות ומקצועיות יחד עם איכות ושירות יוצא דופן. כמו כן המשרד מקפיד להפיק את האישורים במהירות ולשולח אותם לכם במגוון דרכים.

צור קשר
על הכותב

משרד "דה בסט נוטרי" חרת על דגלו שירות מהיר,  נוח ואמינות בלתי מתפשרת.

תלחצו על "צור קשר" וגם אתם תיהנו מחוויית שירות שלא הכרתם.

באותו נושא