נוטריון ברמת גן

במשרד "דה בסט נוטרי" תקבלו בנוחות ומהירות שירות נוטריון ברמת גן, כמו אישור חתימה על ייפוי כוח , צוואה או הסכם ממון, או אישור תרגום נוטריוני.

מה אתם צריכים לדעת על נוטריון ברמת גן

נוטריון הוא מי שעבר את המסלול שמכשיר עורכי דין 'פשוטים' לכאלו שמוגדרים בחוק הישראלי בתור 'נוטריון'. נוטריון הוא כמו תת קטגוריה בעולם המשפט והוא עוסק בכל הנוגע למסמך הכתוב. בין אם אנחנו מדברים על אישור חתימה או על תרגום מסמך משפטי משפה אחת לאחרת, נוטריון הוא זה שהתפקיד שלו כולל ביצוע העבודות הללו שאף עורך דין אחר לא יכול לעשות במקומו.

נוטריון אינו עורך דין רגיל

כאמור, עבודה של נוטריון ברמת גן היא עבודה שרק בעל מקצוע יכול לעשות. הרבה פעמים בעולם המשפט אנחנו נראה עורכי דין שונים מבצעים את העבודות אלו של אלו. פעם אחת עורך דין לענייני משפחה יחתום על חוזה סטנדרטי בנושא אחר ופעם עורך דין מתחום הרפואה ימלא טופס בנושא שני. אבל בכל הנוגע לעבודה של נוטריון מדובר על עבודה ייחודית לבעל המקצוע הזה.

נוטריון הופך כזה לאחר מסלול קפדני העובר במשרדים של לשכת עורכי הדין בישראל, בחינת הרקע של עורך הדין ולאחר מספר השתלמויות שמקנות לו את הזכות להיקרא נוטריון במדינת ישראל. דעו כי לשכת עורכי הדין עוקבת באדיקות אחר הנוטריונים בישראל כדי לוודא כל העת כי אלו ממשיכים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של אתיקה מקצועית.

מה השירותים אותם תקבלו אצל נוטריון ברמת גן

נוטריון ברמת גן נותן כמה שירותים ייחודיים בתחום המשפט:

  1. תרגום מסמך משפטי: למילה הכתובה יש הרבה כוח בעולם המשפט. האופן בו מתפרשת מילה אחת על פני האחרת עלול להכריע את הדין לא פעם. נוטריון ברמת גן ייבצע עבורכם תרגום משפטי מאנגלית לעברית או הפוך, בהתאם לצרכים שלכם, תוך בחינת הזכויות שלכם ושמירה עליהם מול הדין הישראלי ומול הדין הבינלאומי.
  2. אישור צוואה: נוטריון לא פעם ולא פעמיים נדרש לתחום שמעורר פעמים רבות תחושות קשות ומחלוקות בקרב בני משפחה קרובים. נוטריון יכול לאשר כי הצוואה נחתמה בפניו וכי הוא מעיד על כך שכותב הצוואה כתב את הדברים מרצונו החופשי. שכן לא פעם, כאשר לא מבצעים את ההליך מול נוטריון, היורשים עלולים להיכנס לסכסוך משפטי מורכב בשאלה האם הצוואה תקפה מבחינה משפטית.
  3. אימות חתימה: פעמים רבות עלולות לצוץ מחלוקות משפטיות אל מול השאלה האם מי שחתם על מסמך חתם עליו מרצונו החופשי או אולץ לעשות זאת, האם החתימה היא אכן של האדם עצמו, כאשר נוטריון נכנס לתמונה הבעיות הללו לא מתקיימות שכן עליו האחריות לוודא את כל הפרטים הללו מראש בזמן מועד החתימה. בין אם מדובר על אימות חתימה הנוגעת לייפוי כוח ואם מדובר על חתימה שתפקידה הוא לאשר הסכם ממון בין בני זוג.

"דה בסט נוטרי", נוטריון ברמת גן, אשמח לעמוד לשירותכם ולבצע את העבודה ביד מקצועית ומנוסה.

צור קשר
על הכותב

משרד "דה בסט נוטרי" חרת על דגלו שירות מהיר,  נוח ואמינות בלתי מתפשרת.

תלחצו על "צור קשר" וגם אתם תיהנו מחוויית שירות שלא הכרתם.

באותו נושא